الخميس، 24 سبتمبر 2009

السؤال هو ليه؟؟
ليه بنفتكر اننا نسينا احداث وحشه اوى...ونيجي في ثانية نفتكرهم كلهم
ليه الناس بكل سهولة تقولك كلام يفتح جروح قديمة
جراح تعبت جداااا عشان تقفلها وتنساها
قصي تتناساه...لان للاسف مفيش حاجه بتتنسى مهما ضحكنا على نفسنا وقلنا اننا نسينا
يفتحوا الجراح و ترجع تنزف تانى...كان دمك مالوش تمن
ويسيبوك تنزف قدامهم
ومستنين الجرح يلم لوحده......عشان دمك ميدايقهمش لو حاولوا يعالجوه
واصلا يحاولوا يعالجوا الجرح ليه؟؟
لما هم اللى عملوه؟؟
ماشي مش هم بس اللى غلطانين...انا كمان غلطانه زيي زيهم
وغلطانه اوي كمان...عارفين ليه؟؟...عشان ادتلهم فرصه انهم يجرحوني اصلا
انى اسمح لحد يقرب منى و يجيب سكينة ويجرحنى بيها...تبقى غلطتي انا طبعا
مش مهم هم يجرحوني...مش زعلانه منهم
لان دي طبيعة البشر يجرحوا بعض
ومحدش على وجه الارض ملاك
انا زعلان من حد واحد بس
حد بشوفه طول اليوم.......حد قدامي في المراية
كل ما ابصله اتدايق اكتر انه سمح لحد يجرحه واداله بايديه سكينة يغرسها فيه
حد مهما حصل ومهما اتخانقت مع اى حد من اهل البشر مش هتخانق معاه
حد مهما حاولت مشوفوش لازم هشوفه
الحد ده هو أنــــــا
زعلان من نفسي جداااااااااااااا
انا السبب في كل الى حصل....انا الى ادتلهم السكينة التلمة
متولمش حد... ومتتكلمش....متزعلش غير من نفسك

هناك تعليقان (2):

غير معرف يقول...

هدئ نفسك .. ومتزعليش منها قوى كده
الحياه ياما فيها وفى .. وكويس اننا بننجرح عشان نعرف معنى الفرح

حاسب من الاحزان وحاسب على رقبيك من حبلها
راح تنتهى ولا بد راح تنتهى .. مش انتهت احزان من قلبها .. وعجبى !!

Moony يقول...

نفسي اعرف مين اللى كتب الكومنت ده
:)