الأربعاء، 19 أغسطس 2009






المرادى عايزة اتكلم انا...هتكلم بشخصيتي انا مش هحط نفسي في موقف واعبر عنه ومش هحط نفسي مكان حد واتكلم......
لا انا عايزة اتكلم بقى.....
النهارده يوم مختلف....النهارده يوم جمييييييييييل.....
رجعت لنفسي اخيرا...لقيتها تانى....
لقيت تانى الشخصية اللى بحبها......
لقيتها لقيتها.....
ومش عايزاها تضيع تانى.....
مش هسيبها تانى تضيع مني بقى.....
مش هعمل حاجه تانى تزعلها منى وتخليها تبعد تانى....
مش هعمل حاجه تانى تبعدني عن نفسي وتخليها تلومني.....
وعشان متستغربوش كتير....
انا رحت رساله النهارده...
مكان بحبه مع ناس قريبه منى اوى....
فرحانه ان ربنا جمعنا على خير.....
ربنا جمعنا على طاعته......
يارب دايما يجمعنا على كل خير ويرضى عننا ويكتبلنا اللى فيه الخير...
ويدوم الصحبة الصالحه علينا يارب.....
يارب انا بلوم نفسي اوى على ذنوب كتيييييييييرة عملتها...
.اللهم لا تجعل انشغالي بالدنيا يلهيني عن طاعتك و عن عباداتك وعن رضاك........
اللهم لا تجعل الدنيا اكبر همنا ولا مبلغ علمنا ......



ليست هناك تعليقات: